טיפול פרטני לצמיחה ממשבר ומציאת משמעות

איור של טיפול פרטני - טיפול פרטני לצמיחה ממשבר ומציאת משמעות

מבוא על הטיפול

האם אתה או את שואלים את עצמכם, איך מוצאים משמעות בחיים או איך מחזירים משמעות? איך קמים לאחר אסון שקורה? בחיים אנו נתקלים במשברים ללא סוף. במלחמה שנכפתה עלינו, באובדן אהוב או מישהו שקרוב אלינו, מחלה, לקות, פרידה וגירושין. הרגשות שצפים הם קשים. בלבול, עצב, כעס ואבל. תחושה של בדידות שלא מבינים אותנו… אפשר לחוש בדידות ולהיתקל בקשיים חברתיים ללא קשר לאירוע ספציפי. מה שחשוב לי כאשת טיפול עם שעות ניסיון רבות לומר שיש דרכים להתמודד עם הסיטואציה ולצמוח. אפשר לגלות כוחות שלא חשבנו שהם קיימים.

הטיפול הפרטני מבוסס על שיחות בהן מושם דגש על ההתמקדות בגישה חיובית והתמקדות בהווה והוא כולל מתן כלים פרקטיים ותרגול.

קהל היעד

הייחודיות שלי כמטפלת היא, שיש לי ניסיון של שנים רבות בעבודה עם אוכלוסיות מגוונות: קהל רחב, גיל הזהב, צוותים מקצועיים ומומחיות ספציפית בעבודה מעל 15 שנים עם אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים: אוטיזם, לקויות למידה והסתגלות ולקויות פיזיות.

קצת על הגישה

גישת הלוגותרפיה תורמת מאוד לקידום תהליכים טיפוליים בכך שמסייעת להעלאת מודעות עצמית, מחזקת את יכולת הבחירה ומאפשרת לכל אדם על כל קשיו למצוא משמעות בכל מצב.

על המטפלת

הילית הדר,-MSW, בוגרת תואר שני מאוניברסיטת בר-אילן עם תזה בתחום לוגותרפיה ולימודים מתקדמים בלוגותרפיה (דיפלומייט קליני). עוסקת שנים רבות בעבודה בתחום הרגשי ובתחום החברתי-מיני עם אוכלוסיות מגוונות עם התמקדות  מיוחדת באוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

מעבירה הרצאות וסדנאות בתחומים הללו.

ברוח התקופה, ניתן לקבל ייעוץ והכוונה אישית/צוותי באמצעות יישומון ZOOM נוסף לאמצעים המקובלים. אני כאן עבורך.

תמונת רקע ליצירת קשר הילית הדר

מוזמנים/מוזמנות ליצור קשר
ואחזור בהקדם